Checklist startende ondernemers Bedrijfshypotheek

Checklist startende ondernemers Bedrijfshypotheek

voor Bedrijfshypotheek-klanten

Deze documenten moet je direct meesturen met de aanvraag:

  1. een volledig ondernemingsplan en financieel plan;
  2. een specificatie privébegroting (zie sjabloon). 

De volgende documenten moeten beschikbaar zijn:

  1. een kopie van de laatste IB aangifte (ook van je eventuele privé partner);
  2. indien van toepassing concept huur-/ koopcontracten/ franchisecontract. 

Nu een Bedrijfshypotheek aanvragen

Heb je nog geen ondernemingsplan?

Ondernemingsplan schrijven

Ga je starten met je onderneming en heb je nog geen plan? Een sterk ondernemingsplan…

Financieel plan

Ons handige sjabloon voor een uitgebreid financieel plan geeft je inzicht in je…

Hoe verloopt een kredietaanvraag?

1. De aanvraag

In onze kredietaanvraagmodule ga je van start met je online aanvraag. We vragen daar om je persoonlijke- en bedrijfsgegevens. Afhankelijk van je fase van ondernemerschap, starter of bestaand, ontvangen we graag een aantal documenten.

Bekijk de verschillende checklists.

2. Afspraak met bedrijfsadviseur

Ziet je plan er goed uit? Dan bellen we om een afspraak in te plannen met een bedrijfsadviseur uit jouw regio. De bedrijfsadviseur komt dan bij jou thuis of op de zaak langs. Soms bestaat de mogelijkheid om online kennis te maken, bijvoorbeeld via een videocall. Samen bespreken jullie je ondernemingsplan en de kredietaanvraag.

Lees meer over het gesprek met de bedrijfsadviseur.

3. Verstrekking lening

Goedgekeurd? Yes! We sturen je een lening voorstel toe met alle afspraken erin. Ga je hiermee akkoord? Dan ontvang je een definitieve overeenkomst. Na digitale ondertekening wordt het krediet op je rekening gestort. Je kan dan meteen aan de slag!

Lees meer over de verstrekking van je lening.

Lees de 3 stappen of bekijk de video
Checklist startende ondernemers Bedrijfshypotheek