6 stappenplan voor belastingaangifte
Belastingaangifte kan lastig zijn. Wij helpen je graag, met dit stappenplan doe jij zelf je belastingaangifte.
'Ik haal uit elke gesprek nieuwe energie.'
Als Coach sta je voor ondernemers klaar om ze te helpen met al hun vragen. Ondernemers helpen is iets wat Huub Keulen graag doet, dus meldde hij zich aan als Coach. Met zijn jarenlange werkervaring bij de Rabobank inclusief de bijbehorende ervaring in coaching weet Huub als geen ander hoe je de ondernemer een hart onder de riem kunt steken. Tijdens de roerige tijden van de coronacrisis kon je als een belangrijke rol spelen.
'In de eerste twee weken als Coach had ik al veel verschillende ondernemers gesproken. Elke ondernemer had weer zijn eigen verhaal.' Huub haalde uit ieder gesprek weer een nieuwe dosis energie. Want mensen helpen, daar zijn onze Coaches voor.
Één van de eerste ondernemers die ik sprak zou zijn gerenoveerde zaak openen op de dag dat hij mij belde. Deze jongeman heeft een restaurant en was maar wat blij dat hij opnieuw de deuren kon openen. Door de toenmalige coronacrisis viel dit plan in duigen en daar wist hij zich even geen raad mee. Op dit soort momenten is het erg fijn dat er iemand is met wie je als ondernemer even kunt sparren over ‘hoe nu verder’.
We hebben het gehad over waar hij verdere informatie kan verkrijgen over zijn kapitaal, bijvoorbeeld bij de KVK of bij Qredits. Maar bovenal dat hij nog kansen genoeg heeft na deze nare periode, juist omdat hij nog jong is. Jouw bedrijfsopzet kan bij wijze van spreken drie keer mislukken, als het de vierde keer wel succesvol is komt alles alsnog goed!'
Qredits Coach
Gratis coaching
voor klantenPersoonlijk
persoonlijk betrokken bij onze klantenAltijd een coach die bij jou past
wij zoeken de juiste matchSociaal
bijdrage leveren aan de maatschappij'Daarna belde ik met een ondernemer uit Amsterdam die een schildersbedrijfje heeft. Dit bedrijf bestaat nog maar twee jaar, dus voor hem kwam destijds de klap hard aan. Met deze man heb ik een heel ander soort gesprek gehad. Je merkte dat iemand in deze positie dan gauw wat emotioneler is waardoor je ook een heel ander gesprek krijgt. Juist voor deze mensen is het belangrijk om een luisterend oor te bieden, zodat zij het gevoel hebben dat er echt iemand is die naar hen luistert. Daar kwam je al een heel eind mee. Toch hing ik de telefoon aan het eind van zo’n soort gesprek op met een wat onvoldaan gevoel. Je gunt het geen enkele ondernemer om door een roerige tijd te gaan. Vooral als ze hun eigen verhaal met jou als coach delen, dat raakte me echt wel. Maar het belangrijkste is dat ik deze mensen kon helpen. Dat is waarvoor ik het heb gedaan'